Beter slapen? Wees (uit)gerust!

Voor 1 pers.

Lezing

€ 12

prijs per persoon

Slaap- en ontspanningstips om bij weg te dromen

Urenlang wakker liggen, gedachten die blijven malen, te warm of te koud, ’s morgens niet uitgeslapen zijn … Soms lijkt het alsof ‘schone slaapsters (én slapers)’ alleen in sprookjes bestaan.

In deze lezing met slaaptips en concrete oefeningen kom je van alles te weten over ‘schoner slapen’. Expert Kenny vertelt alles over de slaapcyclus en hoe je jouw lichaam en geest kan trainen om beter te slapen. Daarnaast leer je bijvoorbeeld ook hoe je jouw slaapkamer het best kan ‘uitrusten’ :) zzz

Op het programma:

  • De slaapcyclus: wat is het ideale moment om in slaap te vallen en op te staan?
  • Welke gewoonten kunnen helpen om in- of door te slapen en fitter wakker te worden?
  • De hormonendans: wat is het effect van cortisol en melatonine op je slaap?
  • Goede slaapomstandigheden: concrete tips voor je slaapkamer, bed en matras.
  • Hoe maak je je lichaam en brein slaapklaar?
  • Enkele concrete oefeningen om vlotter in slaap te raken.

Wie is de lesgever?

Kenny Vandennoortgaete is fulltime trainer en selfcoach bij Prana Mental Excellence. Hij behandelt thema’s als stressmanagement en omgaan met perfectionisme, verandering en weerstand. Hij verdiepte zich ook in controle houden over je slaap, nadat hij zelf een periode heel veel piekerde op zondagavond en niet in slaap kon vallen. Lees meer

Hoe werkt het praktisch?

  • Duur: 2 uur
  • Inclusief hapje en drankje.
  • Maximum 40 deelnemers per sessie.

Meer info over het verloop van een lezing

Georganiseerd door:

Slaap- en ontspanningstips om bij weg te dromen

Urenlang wakker liggen, gedachten die blijven malen, te warm of te koud, ’s morgens niet uitgeslapen zijn … Soms lijkt het alsof ‘schone slaapsters (én slapers)’ alleen in sprookjes bestaan.

In deze lezing met slaaptips en concrete oefeningen kom je van alles te weten over ‘schoner slapen’. Expert Kenny vertelt alles over de slaapcyclus en hoe je jouw lichaam en geest kan trainen om beter te slapen. Daarnaast leer je bijvoorbeeld ook hoe je jouw slaapkamer het best kan ‘uitrusten’ :) zzz

Op het programma:

  • De slaapcyclus: wat is het ideale moment om in slaap te vallen en op te staan?
  • Welke gewoonten kunnen helpen om in- of door te slapen en fitter wakker te worden?
  • De hormonendans: wat is het effect van cortisol en melatonine op je slaap?
  • Goede slaapomstandigheden: concrete tips voor je slaapkamer, bed en matras.
  • Hoe maak je je lichaam en brein slaapklaar?
  • Enkele concrete oefeningen om vlotter in slaap te raken.

Wie is de lesgever?

Kenny Vandennoortgaete is fulltime trainer en selfcoach bij Prana Mental Excellence. Hij behandelt thema’s als stressmanagement en omgaan met perfectionisme, verandering en weerstand. Hij verdiepte zich ook in controle houden over je slaap, nadat hij zelf een periode heel veel piekerde op zondagavond en niet in slaap kon vallen. Lees meer

Hoe werkt het praktisch?

  • Duur: 2 uur
  • Inclusief hapje en drankje.
  • Maximum 40 deelnemers per sessie.

Meer info over het verloop van een lezing