Vragen over de cadeaubon

Aankopen

>Wanneer krijg ik mijn bestelde cadeaubon?

>Ik heb de digitale/papieren cadeaubon nog niet ontvangen, wat nu?

Gebruiken

>Voor welke workshops kan ik de cadeaubon gebruiken?

>Hoe lang is de cadeaubon geldig?

>Hoe wissel ik mijn cadeaubon in?

>Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?

>Ik ben mijn cadeaubon kwijt, wat nu?

>Hoe wordt mijn cadeaubon verrekend als ik ook een promocode gebruik?

>Hoe kan ik het saldo van mijn cadeaubon raadplegen?

Aankopen

Wanneer krijg ik mijn bestelde cadeaubon?

Kies je voor een digitale bon, dan zit die meteen bij je bevestigingsmail. Die krijg je max. 1 werkdag na je aanvraag.
Onze papieren cadeaubon krijg je binnen de 2 werkdagen bij je thuis.

We activeren de cadeaubon enkele werkdagen nadat we jouw betaling gekregen hebben. 

Momenteel is het niet mogelijk een cadeaubon aan te kopen. Kom regelmatig eens terug nr onze website. Wij trachten deze snel te kunnen aanbieden.

Ik heb de digitale/papieren cadeaubon nog niet ontvangen, wat nu?

Stuur een mailtje naar info@colruytgroupacademy.be of bel 02 363 55 31 tijdens de kantooruren. Wij sporen dan snel je cadeaubon op.

Gebruiken

Voor welke workshops kan ik de cadeaubon gebruiken?

De cadeaubon is geldig voor alle workshops in ons aanbod, behalve voor de workshops voor bedrijven en voor verjaardagsfeestjes.

Hoe lang is de cadeaubon geldig?

Onze cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig, vanaf de aanvraag van de cadeaubon. Die termijn kan (gratis) verlengd worden:

- voor cadeaubonnen die binnenkort (maximaal 2 maanden) vervallen,
- voor cadeaubonnen die recent vervallen zijn (maximaal 2 maanden).

Je cadeaubon kan maar 1 maal verlengd worden, met een termijn van maximaal 2 maanden.

Opgelet: de geldigheidsduur van je cadeaubon kan pas verlengd worden als je ons contacteert. De geldigheidsduur van je cadeaubon wordt dus niet automatisch verlengd.

Hoe wissel ik mijn cadeaubon in?

Kies een workshop uit ons ruime aanbod. Bij het afrekenen kan je de code van je cadeaubon ingeven en wordt hij automatisch verwerkt. Per reservatie kan je één code gebruiken.

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?

Je cadeaubon wordt automatisch toegepast op de volledige waarde van je winkelmandje. Overschrijdt de waarde van je winkelmandje het bedrag op je cadeaubon dan vragen we je het restbedrag te betalen via een betalingswijze naar keuze.

Ik ben mijn cadeaubon kwijt, wat nu?

Geen probleem, je kan een nieuwe digitale versie opvragen door een mailtje te sturen naar info@colruytgroupacademy.be. Of neem contact met ons op via het nummer 02 363 55 31.

Hoe wordt mijn cadeaubon verrekend als ik ook een promocode gebruik?

We houden eerst rekening met je promo code en passen daarna pas je cadeaubon toe.

Hoe kan ik het saldo van mijn cadeaubon raadplegen?

Om je saldo te consulteren moet je ingelogd zijn met je xtra-profiel op onze website. Je kan dan onder je profiel je cadeaubon ingeven.