Digitale kookworkshops, tastings en webinars

Inschrijven, betalen en annuleren

>Tot wanneer kan ik inschrijven?

>Kan ik meerdere personen inschrijven?

>Hoe kan ik betalen?

>Ik heb mij ingeschreven voor een sessie maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat doe ik?

>Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Inloggen en deelnemen

>Hoe kan ik inloggen?

>Moet ik iets klaarleggen voor de sessie van start gaat?

>Kan ik live vragen stellen?

>Hoor en/of zie ik de andere deelnemers tijdens de sessie?

>Krijg ik na afloop de slides van de presentatie?

>Kan ik de sessie nadien nog herbekijken?

Technische vragen

>Maakt het uit welk toestel ik gebruik (laptop/desktop/tablet/mobiel)?

>Welke browsers werken het best?

>Ik heb ingelogd maar de sessie wordt niet geladen?

>Wat als mijn audio niet werkt op mijn gsm/tablet?

Technische tips

>Tips voor een optimale gebruikservaring

Inschrijven, betalen en annuleren

Tot wanneer kan ik inschrijven?

Dat hangt af van het type.

  • Voor een online tasting dien je ten laatste 10 werkdagen op voorhand te hebben ingeschreven, zodat we het degustatiepakket nog tijdig kunnen opsturen.
  • Voor een kookworkshop dien je ten laatste 2 werkdagen op voorhand te hebben ingeschreven. Je dient zelf nog de ingrediënten te voorzien.
  • Voor een webinar kan je tot 12 uur voor aanvang inschrijven.

Kan ik meerdere personen inschrijven?

Je schrijft het best apart in. Per inschrijving is het namelijk belangrijk een geldig e-mailadres te hebben. Elke deelnemer moet immers inloggen vanuit zijn of haar persoonlijk e-mailaccount.

Hoe kan ik betalen?

Je betaalt via onze online beveiligde betaalmodule.

Ik heb mij ingeschreven voor een sessie maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat doe ik? 

Opgelet: soms belandt de bevestigingsmail in je spamfilter, dus check dat even. 
Niets ontvangen? Stuur een mail naar info@colruytgroupacademy.be. We helpen je zo snel mogelijk verder.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Je kan je inschrijving van een digitale kookworkshop en/of webinar annuleren tot 24 uur voor aanvang. Voor een digitale tasting is dit tot 10 werkdagen voor aanvang van de sessie. Stuur hiervoor een mail naar info@colruytgroupacademy.be .

Inloggen en deelnemen

Hoe kan ik inloggen?

Deelnemen gaat heel eenvoudig. Je krijgt op voorhand een link naar de sessie doorgemaild. Door op de link te klikken, kan je Zoom snel en makkelijk installeren en word je meteen doorgestuurd naar de workshop. Vanaf een kwartier voor aanvang kan je via die link deelnemen. Je hebt de Zoom software  nodig die je kan installeren op je computer, mobiel of tablet. * Desktop: Windows en Mac
* Mobiel of Tablet: iOS en Android .

Moet ik iets klaarleggen voor de sessie van start gaat?

Voor onze webinars kan het handig zijn om pen en papier bij de hand te hebben.
Voor de kookworkshops heb je best al het nodige materiaal klaar gezet en de ingrediënten juist afgewogen.
Voor de tastings zet je best de dranken en glazen reeds klaar.

Kan ik live vragen stellen?

Dat kan zeker! Gedurende de sessie heb je de mogelijkheid om vragen te stellen via de chatbox.

Hoor en/of zie ik de andere deelnemers tijdens de sessie?

Alle deelnemers zijn standaard gemuted. Als je ervoor kiest om je camera aan te zetten, dan kunnen zowel de lesgever als de andere deelnemers je zien. Dit komt de sfeer uiteraard ten goede 😉 .

Krijg ik na afloop de slides van de presentatie?

Ja, na afloop sturen we je nog een mailtje met een samenvatting van de slides.

Kan ik de sessie nadien nog herbekijken?

Dat kan zeker. Na afloop ontvang je een link met de opname. Zo heb je nog 7 dagen de tijd om alles te (her)bekijken.

Technische vragen

Maakt het uit welk toestel ik gebruik (laptop/desktop/tablet/mobiel)?

Idealiter log je in vanaf een laptop of desktop. Je kan ook volgen vanaf je tablet/mobiel (iPhone, iPad en Android toestellen), maar dan kan er wat vertraging op het beeld zitten.

Welke browsers werken het best?

We raden je aan om een van volgende browsers te gebruiken: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari (12.1+), Edge (79+). Indien je deelneemt vanuit een andere browser, kan er wat vertraging op het beeld zitten.

Ik heb ingelogd maar de sessie wordt niet geladen?

Als je op de toegangslink hebt geklikt maar een de laadcirkel blijft zien, zit je wellicht op een beveiligd netwerk of firewall. Los dit probleem als volgt op:

  • Schakel de firewall uit of gebruik een ander netwerk of
  • Gebruik het 4G-netwerk van uw mobiel en maak verbinding via uw mobiel (mobiele hotspot).

Wat als mijn audio niet werkt op mijn gsm/tablet?

Let erop dat je luidspreker aanstaat. Kijk ook goed dat je instellingen juist staan en dat deze bijvoorbeeld niet op “koptelefoon” staan. Wanneer dit niet lukt, probeer dan eerst eens om je toestel weer op te starten.

Technische tips

Tips voor een optimale gebruikservaring

  • Maak zoveel mogelijk gebruik maken van een recente browser (Chrome, Firefox of Safari).
  • Je hebt een minimum schermgrootte nodig om de Digital Tips & Talks te kunnen bekijken (meer dan 1280 pixels breed).
  • De Digital Tips & Talks is responsief op mobiele apparaten, maar de ervaring is altijd beter op een gewoon scherm.
  • Zorg ervoor dat er geen ander tabblad, venster of apparaat is verbonden met hetzelfde profiel.
  • Je hebt een minimum download vermogen nodig (5MB). Je kan dit hier testen: Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test.
  • Bekijk indien mogelijk De Digital Tips & Talks niet op een beveiligd netwerk. Als je netwerk wordt beschermd door een restrictieve firewall, zal de ervaring niet zo goed zijn. Om dit probleem op te lossen: verander netwerk, schakel de firewall uit of deel uw 4G-netwerk.
  • Controleer je netwerk (firewall), als je de laadcirkel ziet, maar de kamer laadt niet.
  • Gebruik het 4G-netwerk van je mobiel en maak verbinding via mobiele hotspot.