Veelgestelde vragen over de digitale workshops

Nederlands

Inschrijven en betalen

Hoe kan ik betalen?

Je betaalt bij inschrijving, via onze online beveiligde betaalmodule of via overschrijving.

Tot wanneer kan ik inschrijven?

Je kan inschrijven tot 3 dagen voor aanvang van de Digital Tips & Talks, indien er nog plaatsen beschikbaar zijn.

Kan ik meerdere personen inschrijven?

Je schrijft het best apart in. Per inschrijving is het namelijk belangrijk een geldig e-mailadres te hebben. Elke deelnemer moet immers inloggen vanuit zijn of haar persoonlijk e-mailaccount.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Annuleren kan tot 24 uur voor aanvang van de Digital Tips & Talks.

 

Inloggen en deelnemen

Kan mijn partner ook deelnemen?

Dat kan zeker! Jullie kunnen volgen vanaf hetzelfde scherm.

Hoe neem ik deel?

Je neemt deel door te klikken op de link die je via e-mail van Colruyt Group Academy hebt ontvangen.

Wanneer log ik best in?

Idealiter log je 5 minuutjes voor aanvang in. Dit kan door op de link te klikken die je via e-mail hebt gekregen van Colruyt Group Academy.

Ik heb mijn bevestigingsmail niet ontvangen; wat nu?

Neem contact op met info@colruytgroupacademy.be en vraag om je toegangslink opnieuw te verzenden.

Moet ik iets klaarleggen voor de Digital Tips & Talks van start gaat?

Als je graag iets noteert, kan het handig zijn om pen en papier bij de hand te hebben.

Kan ik vragen stellen tijdens de Digital Tips & Talks?

Dat kan zeker! Gedurende de sessie heb je de mogelijkheid om vragen te stellen via de chatbox. Onze spreker probeert die zo veel mogelijk te beantwoorden.

Hoor ik de andere deelnemers tijdens de Digital Tips & Talks?

Nee. Alle deelnemers zijn gedurende de Digital Tips & Talks standaard gemuted.

Krijg ik na afloop de slides van de presentatie van de Digital Tips & Talks?

Ja, na afloop sturen we je nog een mailtje met een samenvatting van de slides.

Kan ik de Digital Tips & Talks nadien nog herbekijken?

Dat kan zeker. Na afloop van de Digital Tips & Talks ontvang je een link met de opname. Zo heb je nog 72 uur tijd om alles te (her)bekijken.

 

Technische vragen

Via welk platform streamen jullie de digitale Digital Tips & Talks?

We werken via het platform Livestorm.

Moet ik bepaalde software installeren?

Nee, je hoeft geen software te installeren. Het volstaat om op de link te klikken die je via mail hebt ontvangen.

Maakt het uit welk toestel ik gebruik (laptop/desktop/tablet/mobiel)?

Idealiter log je in vanaf een laptop of desktop. Je kan ook volgen vanaf je tablet/mobiel (iPhone, iPad en Android toestellen), maar dan kan er wat vertraging op het beeld zitten.

Welke browsers werken het best?

We raden je aan om een van volgende browsers te gebruiken: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari (12.1+), Edge (79+). Indien je deelneemt vanuit een andere browser, kan er wat vertraging op het beeld zitten.

Ik heb ingelogd maar de Digital Tips & Talks wordt niet geladen?

Als je op de toegangslink hebt geklikt maar een de laadcirkel blijft zien, zit je wellicht op een beveiligd netwerk of firewall. Los dit probleem als volgt op:

* Schakel de firewall uit of gebruik een ander netwerk of

* Gebruik het 4G-netwerk van uw mobiel en maak verbinding via uw mobiel (mobiele hotspot)

Wat als mijn audio niet werkt op mijn gsm/tablet?

Let erop dat je luidspreker aanstaat. Kijk ook goed dat je instellingen juist staan en dat deze bijvoorbeeld niet op “koptelefoon” staan. Wanneer dit niet lukt, probeer dan eerst eens om je toestel weer op te starten.

 

Technische tips voor een optimale gebruikerservaring van onze Digital Tips & Talks:

* Maak zoveel mogelijk gebruik maken van een recente browser (Chrome, Firefox of Safari).

* Je hebt een minimum schermgrootte nodig om de Digital Tips & Talks te kunnen bekijken (meer dan 1280 pixels breed)

* De Digital Tips & Talks is responsief op mobiele apparaten, maar de ervaring is altijd beter op een gewoon scherm.

* Zorg ervoor dat er geen ander tabblad, venster of apparaat is verbonden met hetzelfde profiel

* Je hebt een minimum download vermogen nodig (5MB). Je kan dit hier testen: Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test

* Bekijk indien mogelijk De Digital Tips & Talks niet op een beveiligd netwerk. Als je netwerk wordt beschermd door een restrictieve firewall, zal de ervaring niet zo goed zijn. Om dit probleem op te lossen: verander netwerk, schakel de firewall uit of deel uw 4G-netwerk.

* Controleer je netwerk (firewall), als je de laadcirkel ziet, maar de kamer laadt niet

* Schakel de firewall uit in je firewallinstellingen of gebruik een ander netwerk

* Gebruik het 4G-netwerk van je mobiel en maak verbinding via mobiele hotspot